Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Bolesław
(7)
Wypożyczalnia Filia w Krzykawce
(2)
Wypożyczalnia Filia w Laskach
(2)
Wypożyczalnia Filia w Podlipiu
(2)
Wypożyczalnia Filia w Ujkowie Nowym
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(1)
Goldberg Daniel (1982- )
(1)
Holtkamp Jürgen
(1)
Jankowski Andrzej (1980- )
(1)
Larsson Linus (1979- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Mohort-Kopaczyńska Laura
(1)
Praski Łukasz
(1)
Sweigart Al
(1)
Zaborowicz Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura chińska
(2)
Temat
Powieść polska
(1599)
Powieść amerykańska
(1500)
Kobieta
(823)
Powieść angielska
(715)
2001
(577)
Gry komputerowe
(-)
Polska
(464)
Powieść młodzieżowa polska
(459)
Rodzina
(438)
Literatura dziecięca polska
(402)
Tajemnica
(401)
Miłość
(381)
Przyjaźń
(342)
1901-2000
(333)
Poezja polska
(307)
Relacje międzyludzkie
(295)
Opowiadanie polskie
(282)
Opowiadanie dziecięce polskie
(277)
Zabójstwo
(276)
Śledztwo i dochodzenie
(242)
Podręczniki akademickie
(240)
Pamiętniki polskie
(233)
Powieść francuska
(213)
Literatura polska
(211)
Literatura młodzieżowa polska
(210)
Biografie
(203)
Powieść niemiecka
(202)
Sekrety rodzinne
(198)
Policjanci
(197)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(192)
II wojna światowa (1939-1945)
(181)
Trudne sytuacje życiowe
(178)
Rodzeństwo
(166)
Małżeństwo
(165)
Literatura dziecięca
(160)
Osoby zaginione
(158)
Wydawnictwa popularne
(156)
Pisarze polscy
(150)
Język polski
(138)
Nastolatki
(138)
Relacja romantyczna
(136)
Wybory życiowe
(130)
Powieść
(129)
Powieść dziecięca polska
(129)
Dramat polski
(126)
Uczucia
(124)
Przestępczość zorganizowana
(121)
Historia
(114)
Powieść rosyjska
(109)
Życie codzienne
(109)
Zwierzęta
(107)
Literatura młodzieżowa
(105)
Poezja dziecięca polska
(105)
Matki i córki
(104)
Arystokracja
(102)
Dzieci
(102)
Publicystyka polska
(102)
Uprowadzenie
(102)
Żydzi
(102)
Powieść dziecięca angielska
(100)
Dziewczęta
(98)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(98)
Poszukiwania zaginionych
(94)
Powieść młodzieżowa angielska
(93)
Dziecko
(92)
Dziennikarze
(92)
Podręczniki
(92)
Wydawnictwa dla dzieci
(90)
Literatura
(89)
Wojsko
(88)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(83)
Przewodniki turystyczne
(81)
Zemsta
(79)
Magia
(78)
Polacy za granicą
(77)
Seryjni zabójcy
(77)
Władcy
(77)
Uczniowie
(75)
Prywatni detektywi
(74)
Wakacje
(74)
Boże Narodzenie
(73)
Literatura podróżnicza polska
(73)
Aktorzy polscy
(72)
1945-1989
(71)
Literatura dziecięca angielska
(71)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(71)
Komiksy
(70)
Pisarze
(69)
Dziadkowie i wnuki
(68)
Psy
(68)
Poradniki
(67)
1801-1900
(66)
1989-2000
(64)
Ludzie bogaci
(64)
Literatura dziecięca amerykańska
(63)
Politycy
(63)
Filozofia
(62)
Ojcowie i córki
(62)
Wojna 1939-1945 r.
(62)
Wychowanie w rodzinie
(61)
Powieść obyczajowa
(60)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Gatunek
Powieść
(4)
Science fiction
(2)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu. Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Krzykawce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Laskach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Podlipiu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Ujkowie Nowym
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 3)
Colter Shaw podejmuje się misji, którą jego ojciec rozpoczął lata temu. Nadszedł czas, aby odnaleźć zaginioną torbę kurierską z dowodami mogącymi zniszczyć korporację odpowiedzialną za setki, a nawet tysiące zgonów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Krzykawce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Laskach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Podlipiu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Ujkowie Nowym
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
(Wspomnienie o Przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 2)
Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA. Imponująca rozmachem ucieczka od rzeczywistości. Dała mi odpowiednią perspektywę w zmaganiach z Kongresem - nie musiałem się przejmować, wszak kosmici mieli najechać Ziemię! - Barack Obama, były prezydent USA Drugi tom trylogii „Wspomnienie o przeszłości Ziemi”, największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami „Fundacja” i „Diuna”. Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA - w 2015 roku tom pierwszy, Problem trzech ciał , otrzymał nagrodę Hugo dla najlepszej powieści. Wyobraź sobie wszechświat jako las pełen nieznanych drapieżników. Żeby przetrwać, trzeba pozostać niezauważonym - każda cywilizacja, która się ujawni, zginie. Ziemia właśnie się ujawniła. Drapieżcy nadciągają. Mieszkańcy Ziemi nie mogą otrząsnąć się z szoku po odkryciu, że za czterysta lat czeka ich inwazja kosmitów. Ruch na rzecz Ziemskiej Trisolaris został pokonany, ale obcy dzięki sofonom mają dostęp do wszystkich gromadzonych przez ludzi informacji. Tylko to, co się dzieje w ludzkich umysłach, pozostaje przed nimi ukryte. Staje się to bodźcem dla stworzenia programu Wpatrujących się w Ścianę, opracowania tajnych strategii, niemożliwych do rozszyfrowania zarówno dla Trisolarian, jak i dla Ziemian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Tajny chiński projekt z czasów Mao przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier,takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolesław
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej